torsdag 10 februari 2011

Träning med protein shake idag!

Ikväll ska jag bege mig mot det lokala gymmet.
Jag hade tänkt att köra 55-60 minuter stenhård träning, bara köra bas övningar, för att kroppen ska återhämta sig samtidigt som att jag ska pusha mig själv till det yttersta.

Jag kommer inte träna helt ensam för att få lugn och ro, då jag känt att jag varit i varv de senaste dagarna och behöver koppla av lite.

Ska även fixa middag innan jag går iväg så det är klart.
Till middag blir det ris och kött gryta.
Tänkte även servera någon slags sallads buffe, kanske pizza sallad? Vi har ju kvar det i kylen sen igår så jag tror det skulle bli utmärkt.

Snart måste jag gå iväg men innan dess så ska jag säga att jag ska ta en protein shake direkt efter träningen också.

Recept:
2.5 dl mjölk
en halv skopa whey-fx.
Blandar detta i en protein shaker och sedan dricker jag bara upp det.
Tack för denna gången!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar