måndag 7 februari 2011

Frågor och svar

Jag har tänkt ut en massa frågor som kan vara bra att ha svar på, som ni säkert undrar över.

Jag svarar utifrån mig själv och hur jag har gjort, du kan givetvis göra på ditt eller dina sätt, det är upp till er.

Fråga 1:
Hur många frukter har du i din fruktsallad?
Svar: Det brukar ligga mellan 5-7 frukter.

Fråga 2:
Vilka frukter har du i din fruktsallad?
Svar: Äpplen, apelsin, vindruvor, banan, kiwi, päron - dessa är ett standard, sen kommer vattenmelon och granatäpplen beroende på mognads säsong.

Fråga 3:
Vart köper du dina frukter?
Svar: Jag köper dom i en frukt affär, alltså ingen grossist eller liknande.

Fråga 4:
Vet du hur man mixar fruktsallad i en maträtt?
Svar: Både ja och nej.
Du kan bl.a göra en enkel maträtt utan kött eller liknande (då smaken försvinner enkelt) eller så kan du göra en enkel soppa, som du serverar frukter till i en skål - och vips så har du en egen Fruktsallad.

Fråga 5:
Jag vill gå ner i vikt snabbt, vad ska jag göra? Jag har panik!!!
Svar: Ja du, det du kan börja med att göra är att sätta upp ett schema över när du vill börja och när du beräknar vara klar, och varför du vill gå ner i vikt och varför du ska hålla motivationen uppe.
Du ska även inkludera några saker som jag nämnt tidigare i ett inlägg:
Sätt upp fasta dagar för träningen
Sätt upp fasta måltider varje dag
På så sätt får du en struktur och kan hantera ditt bekymmer enklare och du har lättare att gå ner i vikt, och det viktigaste utav allt: använd INGA bantings piller!




1 kommentar:

  1. vill fråga dig en sak

    Har du några maträtter som är nyttiga till att gå ner i vikt rätt snabbt men säkert?
    Och tips hur man kan undvika sötsaker

    SvaraRadera