tisdag 8 februari 2011

Vad finns det för mellansmål mat i ditt skafferi?

Ja, själv har jag inget skafferi, men vi kan väll ponera att jag har det - nu för stunden alltså.
Jag har i skrivande stund riktigt bra grejer här hemma som jag räknar som skafferi mat:

Knäckemackor
p - perfekt att bre lite smör på och pålägg
Mandelmjöl - perfekt i bakning, pajdeg m.m.
Sesamfrön - i kex och bröd
Pofiber - istället för ströbröd, i bakning m.m.
Kokosflingor - i desserter, bakning
Ekologiskt vaniljpulver - smaksättning (helt sockerfritt)
Sukrin (ifall man använder sötningsmedel)
Havregryn (ifall man har för sig att ta en protein shakel)
Kosttillskott (ifall man inte använder ovan)
Mussli - som man blandar med yoghurt till morgonen eller mellanmål.

Detta var allt jag hade att erbjuda er, ikväll kommer ett inlägg på hur man gör en lugnande fruktsallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar